Har din virksomhed det omdømme, den fortjener?
Er der med andre ord overensstemmelse mellem det omdømme, din virksomhed har i målgruppen, og din egen viden om, hvad I står for - og hvor I står stærkest?
Hvis ja, så har din virksomhed optimale forudsætninger for at tiltrække potentielle kunder og medarbejdere. Hvis det ikke fuldt ud er tilfældet, anbefaler jeg, at du i højere grad deler din viden om jeres stærkeste værdier, USP'er og resultater med målgruppen. For din virksomheds renommé har aldrig været vigtigere for omverdenen.
Midlet er strategisk PR og kommunikation, der sikrer, at omverdenen får det fulde billede af din virksomheds kerneværdier og kvaliteter - og af den forskel de gør.
I samarbejde med dig ser jeg de styrker og idéer i din virksomhed, der mest overbevisende illustrerer og dokumenterer, hvad I står for - og hvor I står stærkest.
Fortællingerne om dem eksponerer jeg for målgruppen via de kanaler, der når den mest effektivt. Sådan præger vi din virksomheds omdømme i målgruppen, så det flugter med din egen viden om, hvad I står for - og hvor I står stærkest.
Ønsker du at følge mine anbefalinger, kan jeg hjælpe dig med at styrke din virksomheds renommé - og dermed dine muligheder for at nå dine forretningsmæssige mål.